Sunday, September 7, 2008

week's of the angel...bulan ramadhan...Al-Mubarak

Bulan posa ni memang menguji betul la...
time2 ni aku sakit macam2 la....
p memang satu lagi aku rasa gembira sangat2...
kemungkinan majlis #%$@*# xjd...
hehehhehehe...rasa bebas yang amat sangat...
sapa2 yang tau pasal ni...ketahui la aku dah bebas...
aku xpayah nk p jd milik org lagi...
hehehhehehe.....
so enjoy for this life...survive!!!
Alhamdulillah..moga aku mendapat apa yang aku nak di bulan yang mulia ini...
Aminnnnnn.............
p ada jugak la...disebalik tu aku mengalami kesusahan...
uwaa......aku kena save budget loooo....
duit xder....nasib baik la bulan puasa...dapat ckit la save budget...
bulan puasa mengajar aku erti berjimat...
dulu2 x dengar ckp org...belanja..habis2an...
pastu duit emergency pun dah guna
hm...sekarang hanya nanti nasib...

No comments: