Thursday, September 18, 2008

Aku berjaya n miss my mum

aku berjaya merubah semua itu...
aku akan pastikan mereka itu pasti mengakuinya...
aku akan ingati per yang telah mereka lakukan ke atas ku...
akan ku pastikan...
suatu hari nanti....
aku berjaya....
xkira per jua...
aku akan tetap hadapi....
Allah itu maha Adil...
Allahuakbar!!!
Ku percaya kuasa yang Dia yang maha Esa....
Mengatasi segala kuasa yang ada di
dunia ini....
InsyaAllah.....


Miss my mum...
uwaaaa......
xsabar nk tunggu sok....
hehehhehehehe....
ni la mak aku....
hm....G cni pun sbb da mesyuarat marking paper
utk UPSR.....
Hm....sok aku nk jumpa mak aku...
x sabar.....
Ni gambar yang mak aku ambik kt
Cameron Highland.....
Syok sgt jumpa kebun strawberi...
nyum...nyum,....sedap woooo...
mlm td aku bru jer mkn strawberi byk2....
aku beli lepas balik berbuka semalam....
Miss u mak....

No comments: