Sunday, February 15, 2009

MEDAN @ KUCHING & making a money time

pertama kali aku membuat suatu keputusan aku sendiri...sepatutnya aku bakal terbang ke Medan pada 21hb Feb 2009...akan tetapi kerana ada masalah aku mengambil keputusan untuk balik...pada mak n bapakku mengizinkan permergian aku ke Medan akhirnya membangkang keputusan ku itu....itu lah keputusan yang di ambil...so cuti ini aku balik kampung la...walaupun sedih kerana tidak mengikuti kawan2 ku yang lain...semoga korang enjoy dengan percutian ke Medan itu...."jgan lupa bwk ole2 ngan aku erk..."....so 19hb Februari ini aku bakal kembali ke kampung halaman ku...hehehhehe.."balik kampung...o0oooo...balik kampung...hehehehhehe...besh per!"

Tak sabar nk balik nih...ye la...kalau di ekotkan aku nih stay jer kt dorm alias rumah agam unisel tuh...hahhahahaa...
agak2 aku lah...aku nk balik kampung mak aku yang kt Lundu tu...nk wat explore suma tmpat la...cam waterfall ker...Gunung gading ker....gua2 ker....mana2 la yang berkenaan...t leh aku wat program kt sana...hehehehe....leh jd guider yang berjaya kot..hahahha...dah stat kepala bisnes aku nih....
so sapa2 yang dtg kt kuching..leh la kontek aku ek.....

Bella, 013-2971292

berkenaan rumah sewa tu.....rumah dekat Taman Putri...area2 nk ke Santubong @ Damai....
Rm 100 per malam....bilik da 3 buah fully funished tau....
ni sewa utk yang g melancong jer..not permenant k....

erm per lagi aku nk promote erkkk.....
kek lapis pun da...kek lapis sarawak tau...
nk pesan pun leh.....

have a enjoy journey..yeah...fren....n me...

No comments: