Sunday, August 17, 2008

kawin...keta rosak...n ntah pa2...

hari ini....byk citer aku nk bgtau....
g kenduri kawin...keta dpt last minute...
tensen x...tetiba xdpt keta.....bila dpt pulak..mak ai....ada pulak yang x jd pg...
wat penat aku jer....
pastu...nasib da kak ema, zack....yana....sapa lagi ek....huda, sya...n budak2 kecik yg len peneman di saat yang trouble yang amat sangat....
then tgh nk g tgk wayang....keta rosak pulak...huhuhuhu haru giler...
sib la ada member tolong...selamat jugak la...walaupun dah nk pukul 12 tghmalam....
tahap ketakutan tahap cipan la....xnk la overnite kat tmpat parking keta....
huhuhuhuhuhu.....
ni bukan citer ntah pa2.....aku dah la bengang pasal couple maple ni....
haru siot....xbwk pun salah....alahai....naper la...member aku dpt awek/pakwe cm tu.....
aku dh jenis yg x suka budak2 kerek...tunjuk muka kelat ni....
kang dapat satu penampar kalu ilang sabar...adeh...adeh....
tunjuk la respek sikit atau pikir la jugak kawan....
aduh....per la....sapa yg terasa..insaf2kn lah dri ek....
selamat ber amal.....

No comments: